Nieuws


Waarneming Kerstvakantie

De praktijk is gesloten van 24 december 2018 t/m 1 januari 2019. Voor spoedgevallen kunt u contact opnemen met de dienstdoende tandarts bereikbaar via tel. nr. 088 – 11 84 235.
Voor afzeggingen en andere belangrijke zaken kunt ons mailen via info@weresteijn.nl
Woensdag 2 januari zijn wij vanaf 8.00 uur weer te bereiken.

Update vooruitgang revalidatie tandarts Bosma

Beste allemaal,

De laatste weken heb ik eindelijk minder tot geen pijnstillers meer nodig. De fysiotherapeut ziet mij nog steeds als tandarts weer aan het werk gaan, maar ik moet geduld hebben. Hoe lang is voor iedereen een vraag en ik kan u verzekeren dat ik daar heel graag antwoord op wil hebben. Maar ik zal eerst mijn doosje geduld nog maar eens openen.

Vriendelijke groet,

Tandarts Bosma

Open brief van tandarts Bosma

Open brief aan mijn patiënten

Op vrijdagmiddag 29 september 2017 ben ik met de fiets gevallen.
Ik dacht: ”er is een peesje gescheurd”. Niets was minder waar, het bleek een breuk te zijn.
Ik kon kiezen tussen opereren en door middel van een plaatje de boel vastzetten of niet opereren. Bij een operatie zou ik eerder kunnen gaan mobiliseren, dus de keuze was niet moeilijk.

Op 10 oktober ben ik geopereerd, en het was geen plaatje, maar ik werd wakker met een pen met zes schroeven in mijn arm.
Bij elke controle bij de traumachirurgen kwam ik iets meer te weten over de feitelijke breuk.
Nu is het een gecompliceerde breuk met kapselschade, beperkte mobiliteit en pijn.
De breuk is “goed” genezen, maar ik kan mijn arm nog maar beperkt bewegen en ook de pijn blijft. Voor verder onderzoek is een MRI nodig.
Om een MRI te maken zouden eerst de pen en schroeven verwijderd moeten worden. Nu is het wachten op het moment waarop mijn bot sterk genoeg is om dit aan te kunnen.

Ondertussen hoop ik binnenkort een second opinion te krijgen in een heel ander ziekenhuis. Ze zeggen dat geduld een schone zaak is, maar ik vind het nu wel erg lang duren zonder dat je vooruitzicht hebt wanneer je weer mag gaan werken, ik word er soms moedeloos van.

Helaas is op zaterdagochtend 24 februari jl. mijn partner overleden.
Dan stort je wereld in.
Nu weet ik het even niet meer.

Ik hoop dat jullie nog wat geduld kunnen opbrengen en mij de kans geven om rustig te genezen.

Dankbaar ben ik dan ook voor de inzet van al het personeel en de waarnemende tandartsen die alles flexibel en soepel laten verlopen en hun best doen het ongemak voor jullie zo klein mogelijk te laten zijn.

Met vriendelijke groet,

Ellen Bosma

Uw mondzorgrekening als VGZ verzekerde

Per 1 januari 2018 zullen ook de facturen van VGZ verzekerden via Infomedics verzonden worden.

Wat staat er op uw zorgrekening?

Uw rekening is opgebouwd uit de verrichtingen die wij tijdens de behandeling hebben uitgevoerd. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse Zorgautoriteit is vastgesteld.

Wilt u weten welke tarieven voor tandheelkunde er zijn? Kijk dan eens op www.allesoverhetgebit.nl.

Uw rekening op papier of online?

Als u uw rekening online wilt afhandelen heeft onze praktijk uw e-mailadres en uw mobiele telefoonnummer nodig. Deze gegevens worden door Infomedics gebruikt om u veilig toegang te verlenen tot het online portaal waar uw rekening klaarstaat. Als u inlogt op uw Infomedics portaal, vult u de SMS-code in die u van Infomedics ontvangt. Wilt u uw rekening liever op papier ontvangen, dan kunt u dat op uw portaal zo instellen. Meer informatie vindt u op www.infomedics.nl.

Betalingsregeling

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Servicedesk van Infomedics op 036 – 2031 900. Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling.

 

Uw mondzorgrekening

Samenwerking met Infomedics per 1 april 2017

In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom hebben wij het versturen en innen van onze rekeningen uitbesteed aan Infomedics. Infomedics is een professioneel en betrouwbaar bedrijf dat hierin is gespecialiseerd.

Uw gegevens zijn veilig

Infomedics hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacygevoelige gegevens. Het bedrijf is daarom ISO27001 gecertificeerd, net als alle dienstverleners die Infomedics inschakelt om uw rekening te kunnen maken en versturen. Deze certificering wordt elk jaar opnieuw beoordeeld en vernieuwd. Meer over privacybescherming leest u op www.infomedics.nl/privacy.

Wat staat er op uw zorgrekening?

Uw rekening is opgebouwd uit de verrichtingen die wij tijdens de behandeling hebben uitgevoerd. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse Zorgautoriteit is vastgesteld.

Wilt u weten welke tarieven voor tandheelkunde er zijn? Kijk dan eens op www.allesoverhetgebit.nl.

Uw rekening op papier of online?

Als u uw rekening online wilt afhandelen heeft onze praktijk uw e-mailadres en uw mobiele telefoonnummer nodig. Deze gegevens worden door Infomedics gebruikt om u veilig toegang te verlenen tot het online portaal waar uw rekening klaarstaat. Als u inlogt op uw Infomedics portaal, vult u de SMS-code in die u van Infomedics ontvangt. Wilt u uw rekening liever op papier ontvangen, dan kunt u dat op uw portaal zo instellen. Meer informatie vindt u op www.infomedics.nl.

Betalingsregeling

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Servicedesk van Infomedics op 036 – 2031 900. Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling.

Bent u VGZ verzekerde? Dan gaat dit per 1 januari 2018 pas in.